2016 m. kovo 30 d., trečiadienis

KLAUSIMŲ TAG'AS

  Labas,
  Ilgą laiką buvau neaktyvi, bet šiandien pagaliau nusprendžiau paskelbti įrašą! Tai bus klausimų tag'as. Klausimus susigalvojau pati, bet vistiek bus įdomu į juos atsakyti. 

Pradeduuu!

Koks yra tavo svajonių kambarys?
Mano svajonių kambarys turėtų būti pilnas visokių quotes, kurios man tinka. Taip pat ten privalo būti lempučių girlianda. Sienos turėtų būti šviesios, nes tokios labai gražiai žiūrisi. O lova turėtų būti minkšta ir gana didelė. Štai keli mano svajonių kambario pavyzdžiai:




Ko laaaabai nemėgsti?
Atsakysiu vienu paveiksliuku. Tokie dalykai jau seniai manęs neapgauna, aš pastebiu, kad praleidžiami faktai ir nesišypsau. Niekada. Gal tik antras faktas teisingas.

Krepšinis ar futbolas?
Žinoma, kad futbolas. Nelabai moku jį žaisti, bet tai nesvarbu, nes krepšinis man tiesiog ne prie širdies,

Kokius įrašus mėgsti rašyti labiausiai?
Labiausiai mėgstu atsakinėti į klausimus :p

Kokie tavo pomėgiai?
Pirmąją vietą skirčiau skaitymui <3 o toliau jau eitų piešimas, naršymas internete ir šokiai. Taip pat dainavimas.

Kokia buvo tavo paskutinė klausyta daina?
"Stitches". Gera daina, bet jau atsibodus...

Ar rašai dienoraštį? Jei taip, ką jame rašai?
Taip, bet tik tada, kai tikrai turiu ką rašyti. Dažniausiai būna taip, kad parašau ką nors kartą per dvi savaites. O rašau įvairiausius dalykus: norų sąrašus, dienos įvykius ir šiaip visokius dalykėlius.



Kokį gražiausią drabužį matei šiandien ir kas juo vilkėjo?
Oh, sunku. Na, man labai patiko draugės marškinėliai su katino snukiu. Tokie paprasti, bet faini.

Ką šįryt valgei pusryčių?
Valgiau dribsnius su pienu. Toks gurmaniškas maistas yra dažni mano pusryčiai.

Ar norėtum pasikeisti savo vardą? Jeigu taip, koks jis būtų?
Nenorėčiau. Man patinka mano vardas toks, koks yra. Jeigu dar to nežinot, mano vardas Justina :)

Štai ir viskas. Šį tag'ą perduodu Peroksidinei BlondineiBurundukui ir Juodam Debesiui. Jeigu norit atlikit, jeigu nenorit neatlikit ;)

Iki,
Trupmenų mergaitė


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą